loading...

راهنماي سفروگردشگري-طبيعت گردي-جاذبه هاي گردشگري و توريستي

راهنماي سفروگردشگري-طبيعت گردي-جاذبه هاي گردشگري و توريستي

بازدید : 39
پنجشنبه 8 دی 1401 زمان : 22:14

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی

1.افرادی که قصد دارند ویزای تحصیلی بگیرند و از این طریق به کشورهای خارجی مهاجرت کنند در اولین قدم لازم است که تمام مدارک شناسایی خودشان را با سفارت کشور مورد نظر تحویل بدهند و همچنین لازم است که این افراد هیچگونه سوء سابقه ای در کشور خودشان نداشته باشند.

2.اگر قصد دارید که ویزای تحصیلی بگیرید قبل از آن لازم است که تمام دروس خود را معادل سازی کنید زیرا فقط در این صورت به شما ویزای تحصیلی ارائه می شود و علاوه بر آن لازم است که مدرک زبان کشور مدنظرتان را نیز اخذ نمایید.

بازدید : 40
سه شنبه 6 دی 1401 زمان : 12:13

آموزش سئو برای مدیران سایت ها و شرکت ها بیشک مهمترین و تاثیرگذارترین عامل پیشرفت است و برای فراگیری کامل آن باید تلاش ویژه ای کرد، شاید برای همین است که سئو سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ دنیاست.

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای گوگل نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجوگر است پس باید تمام تمرکز ما بر روی نکات سئو سایت برای گوگل باشد.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مقدماتی تا فوق حرفه ای و به صورت حضوری برگزار می شود. این آموزش ها که سرفصل های آن در صفحه مربوطه به صورت کامل لیست شده است، توسط امیر قمصری تدریس شده و دارای هدایا و خدمات پشتیبانی ارزشمند است.

بازدید : 197
سه شنبه 18 آبان 1400 زمان : 10:27

جواب این سوال در ابتدا به نوع خرید و دید شما به سرمایه گذاری بر می گردد، افرادی با چشمان باز و با توجه به موقعیت و زیر ساخت های موجود در منطقه از قبیل جاده، راه، آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت، مراکز خرید، نزدیکی به مراکز درمانی و جاده های اصلی و توریست پذیر بودن منطقه خرید می کنند.

در هر حال سالانه با افزایش قیمت آپارتمان و زمین خود مواجه و علاوه بر جنبه سرمایه گذاری خرید آپارتمان یا خرید زمین در شمال، از حیث تفریحی و رفاهی هم در اوقات فراغت و تعطیلات، بهره مند بوده است و در کنار خانواده و عزیزان خود، می تواند لحظات گرم و زیبایی را خلق نماید.

املاک سی ساید با تفکری نوین در صنعت ملک با 60 کارشناس در شمال کشور راهنمای شما در خرید آپارتمان در نور ، خرید آپارتمان در ایزدشهر, خرید آپارتمان در رویان می باشد.

یکی از مواردی که افراد در این روز ها به خرید آپارتمان در شمال می اندیشند و راغب می سازد؛ همانطور که در بالا عنوان شد، اول داشتن مکانی در مازندران و یا مکانهای دنج و آرام، برای گذراندن اوقات فراغت خویش، و دوم سرمایه گذاری در این منطقه نیز می باشد. پس این افراد سودی دو طرفه خواهند داشت، هم افزایش قیمت اصولی و معقول در سرمایه گذاری و دوم اینکه، صرفه جویی در هزینه های سفر به شمال و استراحت روح و روان خود داشته اند.

بازدید : 381
جمعه 27 فروردين 1400 زمان : 23:30

بی شک نام عجایب هفتگانه جهان را بارها شنیده اید، هرم بزرگ جیزه، باغ های معلق بابل، معبد آرتمیس، مجسمه زئوس در المپیا، آرامگاه هالیکارناسوس، غول رودس و فانوس اسکندریه هفت مورد از برجسته ترین آثار هنری و شاهکارهای معماری یونان باستان هستند که به عنوان عجایب هفتگانه جهان شناخته می شوند، و برخی از آن ها امروزه میزبان گردشگران سرتاسر دنیا هستند. این لیست 7 موردی توسط دو تن از نخستین تاریخ نگاران و محققین یونانی به نام های هرودوت و کالیمکس تهیه شده است.

برچسب ها عجایب هفتگانه ,
بازدید : 537
دوشنبه 4 اسفند 1399 زمان : 10:15

مرکز خرید ونوس کیش را بیشتر بشناسید

مرکز خرید ونوس یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کیش است که در سال 1996 در قسمت شرقی جزیره افتتاح شد. این مرکز خرید با مساحت حدود 26000 متر مربع حدود 300 واحد صنفی دارد که به دو بخش فروشگاه و دفاتر تقسیم می شوند

بازدید : 938
يکشنبه 5 بهمن 1399 زمان : 10:15

مشهد جاذبه های گردشگری و تاریخی مختلفی در دل خود دارد. به هر گوشه از این شهر که نگاه کنید، یادگاری از دوران گذشته را خواهید دید. کافی است با یکی از اهالی مشهد همراه شوید تا ساعت ها و حتی روزها در جاذبه های متعدد آن کاوش کنید و با اتفاقاتی که در دوران قدیم بر سر این دیار آمده است آشنا شوید. یکی از این مکان ها که جزء جاذبه های اصلی خراسان نیز محسوب می شود، بقعه هارونیه است. به جرات می توان گفت، این بقعه افسانه ای ترین بنای تاریخی است که در مشهد یافت می شود و حرف های زیادی در دل خود پنهان دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره بقعه هارونیه و قدیمی ترین زندان ایران در اختیار شما قرار دهیم تا در صورتی که قصد دارید تا به زودی با یک تور گردشگری به مشهد سفر بکنید، بدانید که چه جاذبه هایی در مشهد انتظار شما را می شکشند.
اولین زندان ایران

بازدید : 513
شنبه 4 بهمن 1399 زمان : 11:04

برای هر کسی که می‌خواهد سفری به استانبول داشته باشد، داشتن یک راهنمای سفر به استانبول می‌تواند سودمند باشد. چون اطلاعات فشرده از سفر و زندگی در این شهر را به گردشگران و مسافران عرضه می‌کند. پس پیش از سفر به استانبول، شهر زیبای آسیا و اروپا، راهنمای سفر به استانبول سفرمارکت را بخوانید.

بازدید : 2443
سه شنبه 30 دی 1399 زمان : 12:35

آیا تا به حال به ذهنتان خطور کرده است که به غیر از جاهایی که از شهرت زیادی برخوردارند بقیه مناطق زیبا و دیدنی ایران را نیز کشف کرده و از آنجا دیدن کنید؟ کشف این مناطق و بازدید از آنها می تواند خاطرات بسیار به یادماندنی برای شما به یادگار بگذارد. پس سعی کنیم با شناخت کافی نسبت به کشوری که در حال زندگی در آن هستیم، حقی که بر گردنمان دارد را با شناخت و بازدید و نگهداری از آن به خوبی ادا کنیم. یکی از مناطقی که شاید کمتر اسم آن را شنیده باشید منطقه فلکده است. فلکده، روستایی در استان مازندران است و برای برخی به مثل بهشتی گمشده در این منطقه می ماند.

فلکده کجاست؟

فلکده در 35 کیلومتری شهرستان تنکابن و در بخشی به نام بخش خرم آباد قرار گرفته است. برای رفتن به این روستا باید راهی بخش خرم آباد شوید و خود را به جاده دو هزار برسانید. بعد از رسیدن به این جاده راه خود را ادامه دهید تا به روستای لیره برسید. لیره تا فلکده حدود هفت کیلومتر فاصله دارد و از آنجایی که قسمتی از این مسیر به صورت خاکی است و برای رانندگی مناسب نیست بهتر است ادامه مسیر را به صورت پیاده طی کنید تا از مناظر زیبایی که سر راهتان قرار دارد نیز نهایت لذت را ببرید و چشمانتان را غرق در زیبایی کنید.

بازدید : 824
شنبه 9 اسفند 1399 زمان : 13:45

ویزای اوکراین:
اوکراین یکی از کشورهای اروپاییست که در شرق این قاره سبز قرار دارد و با کشورهای روسیه، بلاروس، لهستان، اسلواکی، مجارستان، رومانی، مولداوی، دریای سیاه و دریای آزوف هم‌مرز است. برخلاف تصور بسیاری از افراد، اوکراین کشوری با قدمت زیاد است و قدمت آن به 4500 سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد و همین امر باعث شده است تا این کشور دیدنی‌های زیادی برای بازدید داشته باشد. علاوه بر جاذبه‌های تاریخی، داشتن سواحل زیبا، آب و هوای خوب و طبیعتی سرسبز و بکر هرساله گردشگران زیادی را در قالب تور اوکراین و یا به صورت انفرادی به اوکراین می‌کشاند.

از چه طریقی برای اخذ ویزای اوکراین اقدام کنیم ؟
آژانس آندیا سیر مدتی است که تورهای اوکراین را با همکار اکراینی برنامه ریزی و اجرا نموده است و در این راستا اخذ ویزای اوکراین که از دشوارترین ویزاها برای ایرانیان بوده و لازمه سفر به اکراین میباشد را در دستور کار دارد. در طی سالهای گذشته این شرکت تعداد قابل توجهی ویزا برای متقاضیان واجد شرایط اخذ نموده است و ادعا نداریم که ما برای آنها ویزا گرفته ایم و مدارک خوب اکثر آنها باعث صدور ویزا گردیده است ولی برای اخذ ویزای اکراین لازم است که فرمها با دقت بسیار زیاد و توسط متخصصین تکمیل شوند و گزارش توجهیی سفر و گذاشتن دعوتنامه معتبر شانس صدور ویزاهای ما را تا حد بسیار زیادی بالا برده است.
شما می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه ویزای اوکراین با شماره تلفن :22053057-021 (10 خط ویژه) تماس حاصل نمایید.
توصیه تیم ویزا و پیکاپ آژانس آندیا سیر این است که دست کم در این مرحله با کارشناسان با تجربه امور ویزا و وقت سفارت مشورت کنید تا از شانس بیشتری برای موفقیت و تجدید نظر درخواست خود برخوردار شوید.

بازدید : 743
شنبه 9 اسفند 1399 زمان : 13:50

هر ساله میلیون ها نفر در سراسر دنیا برای ادامه تحصیل عازم کشورهای دیگر میشوند. این امر در کشور ما، ایران، نیز متداول است و تعداد زیادی از جوانان ایرانی عازم کشورهای دیگر می‌شوند و یا در فکر این هستند که برای تحصیل در خارج از کشور اقدام کنند. شاید به جرات یکی از مهمترین مزایای تحصیل در خارج از کشور این باشد که فرد بدون استرس کنکور میتواند وارد دانشگاه شود. از آن مهم تر شاید این باشد که او می تواند در رشته مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شود. با این حال تحصیل در خارج از کشور و به دنبال آن کسب اقامت تحصیلی دارای مزایای و مشکلات مختلفی است. لذا، هر فرد میبایست قبل از انتخاب این مسیر بدقت موارد لازم را بررسی نماید. چرا که گاهی این انتخاب میتواند زندگی فرد را به طور کلی دگرگون کند و فرد را در موقعیتی بسیار فراتر از آنچه بوده است قرار دهد. از سوی دیگر، یک انتخاب غیر منطقی و بدون شناخت، می تواند زندگی فرد را دچار مشکلات زیادی نماید.
با توجه به اهمیت این موضوع و تاثیر راهنمایی درست در انتخاب درست، دانشجو برای طی فرایند انتخاب رشته و دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی معمولا به شرکت های مهاجرتی یا آژانس های مسافرتی مراجعه میکند. این در حالی است که با وجود تنوع شرایط افراد جویای ویزا وتغییرات قوانین کشورها به طور مداوم، آژانس های هواپیمایی با تسلط بیشتر بر موضوع و مواجه شدن روزانه با مسافران متعدد، توانایی کمک و راهنمایی گسترده تری نسبت به شرکت های مهاجرتی و یا دفتر های وکالت دارند.

از این رو آژانس مسافرتی آندیاسیر، با داشتن سال ها سابقه فعالیت و اخذ ویزا در مسیرهای گوناگون، بر این است با معرفی 3 کشور انگلستان، هلند و کانادا به عنوان مقاصد پرطرفدار دانشجویان برای ادامه ی تحصیل، در مسیر رشد و پیشرفت جوانان کشور قدم بردارد.

شما می توانید برای مشاوره در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا و کسب اطلاعات بیشتر ، با شماره تلفن : 22053073 - 021 (10 خط ویژه) تماس حاصل نمایید.

تعداد صفحات : 45

درباره ما
موضوعات
  • راهنماي گردشگري آلمان
  • راهنماي گردشگري ايران
  • راهنماي گردشگري آرژانتين
  • راهنماي گردشگري آفريقاي جنوبي
  • راهنماي گردشگري آمريكا
  • راهنماي گردشگري استراليا
  • راهنماي گردشگري ارمنستان
  • راهنماي گردشگري اندونزي
  • راهنماي گردشگري ازبكستان
  • راهنماي گردشگري ايتاليا
  • راهنماي گردشگري اسپانيا
  • راهنماي گردشگري بالي
  • راهنماي گردشگري برزيل
  • راهنماي گردشگري بلغارستان
  • راهنماي گردشگري تايلند
  • راهنماي گردشگري تايوان
  • راهنماي گردشگري تركيه
  • راهنماي گردشگري تونس
  • راهنماي گردشگري چين
  • راهنماي گردشگري دبي
  • راهنماي گردشگري روسيه
  • راهنماي گردشگري ژاپن
  • راهنماي گردشگري سنگاپور
  • راهنماي گردشگري سيشل
  • راهنماي گردشگري سوئيس
  • راهنماي گردشگري صربستان
  • راهنماي گردشگري فرانسه
  • راهنماي گردشگري فيليپين
  • راهنماي گردشگري قبرس شمالي
  • راهنماي گردشگري قبرس جنوبي
  • راهنماي گردشگري كره جنوبي
  • راهنماي گردشگري كويت
  • راهنماي گردشگري كنيا
  • راهنماي گردشگري كانادا
  • راهنماي گردشگري گرجستان
  • راهنماي گردشگري لبنان
  • راهنماي گردشگري مالديو
  • راهنماي گردشگري موريس
  • راهنماي گردشگري مالزي
  • راهنماي گردشگري ماكائو
  • راهنماي گردشگري مراكش
  • راهنماي گردشگري مصر
  • راهنماي گردشگري مكزيك
  • راهنماي گردشگري ويتنام
  • راهنماي گردشگري هنگ كنگ
  • راهنماي گردشگري هندوستان
  • راهنماي گردشگري هلند
  • راهنماي گردشگري يونان
  • راهنماي گردشگري ساير كشورها
  • خدمات ویزا
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 2453
  • بازدید سال : 5568
  • بازدید کلی : 602229
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی